Rainbow Link by Tutorial Blogspot

Sunday, 3 April 2016

KISAH KU DI FESTIVAL FILM KE-9 UITM



Assalamualaikum,

Kali nizza nak kongsi cerita kenangan bersama rakan-rakan di festival film UITM. Sebenarnya cerita ni dah agak lama tapi masa nizza tengok gambar-gambar lama terjumpa pula gambar ni dan nizza rasa nak kongsi kenangan ni dengan semua. hehe.

Nizza dan rakan-rakan diminta untuk menjadi penari masa fetival film tersebut. Festival film ni memang sangat gempak sebab ramai artis-artis yang terkenal turut datang memeriahkan suasana antaranya ialah Farid Kamil dan Neelofa sebagai pengacara, Mawi, Dato M.Nasir, Lisa Surihani, Yusri, Tasha shilla, Dato David teo dan ramai lagi.

Gambar-gambar di bawah ni diambil masa festival filem tersebut. Tapi tak semua gambar artis nizza sempat ambil, maklumlah terpaksa duduk belakang stage sebab nak menari. kejap-kejap je boleh keluar.. hihi. Ada gambar-gambar yang lain tu pun nizza dapatkan daripada kawan-kawan.







 



Ok cukup la dulu dengan gambar tu. hehe :)


2 comments: