Rainbow Link by Tutorial Blogspot

Saturday 6 August 2016

BEST SELLER!!! SET MARINE ESSENCE

BEST SELLER!!!
Paling banyak customers order SET MARINE ESSENCE... ramai yg balik2 order...
WHY??? Suda habis order lagi??? Sebab customer saya cakap shampoo marine essence merawat kelimumur dan masalah rambut gugur yg dia alami suda bertahun-tahun.
Saya tanya lagi kenapa order sampai 3 botol bodywash ni??? Nak tau dia jawab apa???
Saya kongsi testimoni ni kawan ya,... dia ni ada alergic skin, kulit selalu gatal2 dan ada kulit mcm bersisik putih tu... saya nampak macam psoriasis... syukur dia terbuka hati utk cuba marine essence ni... skrg kulit dia dah licin...gatal2 pun kadang2 sja ada tdk seteruk dlu...
HEBATKAN marine essence ni... siap order 3 botol lagi... takut out of stock... hehe..
Ada yg nak cuba???
Pm/wasap saya 014-551 9713

#tak kenal maka tak cinta
#projek stg
#elit kingdom

No comments: